Кіру

Басты бет >
Жолаушылардың өтініштері


Егер сіздің рейсіңізде қиындықтар туындаса, оны шешу үшін алдымен авиакомпанияңызға жазбаша түрде хабарласу керек. Егер бұл жұмыс істемесе, сіз шағым бере аласыз.


Өтініш берер алдында сізге:

  1. Авиакомпаниямен жазбаша түрде байланысыңыз;
  2. Бізге ҚР сауда және интеграция министрлігінің Тұтынушылардың құқықтарын қорғау комитетіне немесе сотқа жүгінуден бұрын әуекомпания жазбаша түрде жауап бергенше 30 күнтізбелік күн күтіңіз;
  3. Өтінішті беруге қатысты барлық құжаттардың болуы.