Кіру

Басты бет >
FAQ

Егер мен рейске кешігіп қалсам не істеуім керек?

Егер сіз рейске тіркелмесеңіз, ұшақтың отырғызуына келмесеңіз және ұшып кетпесеңіз, бұл ретте авиакомпанияға кешігу туралы хабарламай, билет шеңберіндегі барлық келесі ұшулар, әдетте, жанып кетеді.

Егер сізде тіркелу болса, бірақ сіз қонуға кешігіп қалсаңыз, мысалы, әуежайда жоғалып кетсеңіз, сізге әуе компаниясының өкілдеріне хабарласуыңыз керек, олар сізге көмектесе алады: олар қонуға келмегені үшін айыппұл алып, басқа рейске қайта брондайды. Егер тариф ережелері мүмкіндік берсе, билетті айырбастауға немесе тапсыруға болады. Тариф туралы ақпарат әдетте маршрут түбіртегінде көрсетіледі.

Саяхатты жоспарлау кезінде есіңізде болсын:

Әуежайда тіркелу кесте бойынша ұшуға 2-3 сағат қалғанда басталады және 40-60 минут қалғанда аяқталады.

Онлайн-тіркеу әдеттегіден ертерек аяқталады-ұшуға дейін 45-90 минут бұрын.

Ұшаққа отырғызу 15-30 минутта аяқталады.

Авиабилетте ұшу және ұшып келу уақыты жергілікті.


Егер мен рейске кешігіп қалсам не істеуім керек?

Егер сіз рейске тіркелмесеңіз, ұшақтың отырғызуына келмесеңіз және ұшып кетпесеңіз, бұл ретте авиакомпанияға кешігу туралы хабарламай, билет шеңберіндегі барлық келесі ұшулар, әдетте, жанып кетеді.

Егер сізде тіркелу болса, бірақ сіз қонуға кешігіп қалсаңыз, мысалы, әуежайда жоғалып кетсеңіз, сізге әуе компаниясының өкілдеріне хабарласуыңыз керек, олар сізге көмектесе алады: олар қонуға келмегені үшін айыппұл алып, басқа рейске қайта брондайды. Егер тариф ережелері мүмкіндік берсе, билетті айырбастауға немесе тапсыруға болады. Тариф туралы ақпарат әдетте маршрут түбіртегінде көрсетіледі.

Саяхатты жоспарлау кезінде есіңізде болсын:

Әуежайда тіркелу кесте бойынша ұшуға 2-3 сағат қалғанда басталады және 40-60 минут қалғанда аяқталады.

Онлайн-тіркеу әдеттегіден ертерек аяқталады-ұшуға дейін 45-90 минут бұрын.

Ұшаққа отырғызу 15-30 минутта аяқталады.

Авиабилетте ұшу және ұшып келу уақыты жергілікті.


Егер авиакомпания жолаушыға тиісті қызмет көрсету класының салонында жазылған билетке сәйкес орын бере алмаса, не болады?

Егер жолаушы алғашқы жазып берілген билетке сәйкес келетін нормалар бойынша оған тегін тамақ беру және багажды тегін алып өту құқығын бере отырып, басқа қызмет көрсету класының салонында жүруге келіссе, онда төленген және ұсынылған қызмет көрсету класыныңдағы тасымалдау құны арасындағы айырма бойынша қайта есептеулер жүргізіледі;

Егер жолаушы төленген қызмет көрсету класпен салыстырғанда арзанырақ басқа салонда жүруден бас тартса, авиакомпания осы жолаушыны қонақ үйде орналастыруға, тамақтандыруға, әуежайға және әуежайдан көшкен кезде байланыс құралдары мен жер үсті көлігін пайдалануға арналған нақты шығындар шегінде жолаушыға қызмет көрсету класына сәйкес орын бере алатын уақытқа дейін шығыстарды көтереді авиакомпанияның рейсінде немесе басқа авиакомпанияның рейсінде бастапқы жазып берілген билет.


Ет пен балықты қалай тасымалдауға болады?

Ет және балық өнімдері тек тіркелген жолжүкте тасымалданады, ұшақ салонында тасымалдауға тыйым салынады.

Өнімдер сенімді және зақымдалмаған қаптамада болуы керек. Кем дегенде 3 қабат: біріншісі және соңғысы тығыз полиэтилен.

Мысалы: өнімдер → тығыз полиэтилен → қағаз қабаты → картон қорап → тығыз полиэтилен.

Максималды салмағы — бір жолаушыға 5 кг.