Кіру

Басты бет >
Жиі қойылатын сұрақтар


Ашыған сүт өнімдерін қалай тасымалдауға болады? chevron

Көлемі 100 мл-ден асатын ыдыстардағы ашытылған сүт өнімдері тек тіркелген багажда қабылданады, салонда тасымалдауға тыйым салынады.

Контейнерлер берік және тығыз жабылуы керек. Мазмұнмен максималды түрде толтырылмауы керек-контейнердің кем дегенде 1/5 бөлігі бос қалуы керек. Тасымалдау алдында салқындату керек.

Ыдыстар ағып кетпес үшін полиэтилен үлдірінің 3 қабатына немесе үш тығыз герметикалық полиэтилен пакетке салынуы тиіс. Сонымен қатар, қатты сыртқы қаптамаға, мысалы, картон қорапқа орау керек.

Ет пен балықты қалай тасымалдауға болады? chevron

Ет және балық өнімдері тек тіркелген жолжүкте тасымалданады, ұшақ салонында тасымалдауға тыйым салынады.

Өнімдер сенімді және зақымдалмаған қаптамада болуы керек. Кем дегенде 3 қабат: біріншісі және соңғысы тығыз полиэтилен.
Мысалы: өнімдер → тығыз полиэтилен → қағаз қабаты → картон қорап → тығыз полиэтилен.

Максималды салмағы — бір жолаушыға 5 кг.

Музыкалық аспаптарды қалай тасымалдауға болады? chevron

Егер музыкалық аспаптың габариттері авиакомпанияның талаптарына сәйкес келсе, багаж ұшақтың салонында жоғарғы сөреде немесе жолаушылар орындығының астында орналастырылады. Егер жүк ауыр және көлемді болса, жолаушыға авиакомпаниямен барлық нюанстарды алдын ала келісу шартымен қосымша орын сатып алу мүмкіндігі беріледі (болжамды ұшу күніне дейін 24 сағат бұрын). Сондай-ақ, аспапты багажға тапсыруға болады, музыкалық аспаптарды қысымға төтеп беру және деформациядан қорғау үшін қатты қабырғалары бар кейстер мен коферлерге орау керек. Тіркеу орнында багажға "нәзік" деген жазуы бар заттаңба жапсыруға болады, содан кейін музыкалық аспап негізгі багаждан алшақ орналасады.

Егер авиакомпания жолаушыға тиісті қызмет көрсету класының салонында жазылған билетке сәйкес орын бере алмаса, не болады? chevron

Егер жолаушы алғашқы жазып берілген билетке сәйкес келетін нормалар бойынша оған тегін тамақ беру және багажды тегін алып өту құқығын бере отырып, басқа қызмет көрсету класының салонында жүруге келіссе, онда төленген және ұсынылған қызмет көрсету класыныңдағы тасымалдау құны арасындағы айырма бойынша қайта есептеулер жүргізіледі;

Егер жолаушы төленген қызмет көрсету класпен салыстырғанда арзанырақ басқа салонда жүруден бас тартса, авиакомпания осы жолаушыны қонақ үйде орналастыруға, тамақтандыруға, әуежайға және әуежайдан көшкен кезде байланыс құралдары мен жер үсті көлігін пайдалануға арналған нақты шығындар шегінде жолаушыға қызмет көрсету класына сәйкес орын бере алатын уақытқа дейін шығыстарды көтереді авиакомпанияның рейсінде немесе басқа авиакомпанияның рейсінде бастапқы жазып берілген билет.

Қандай жағдайларда авиакомпаниялар жолаушыны рейстен алып тастай алады? chevron

Әуемен тасымалдау шарты авиакомпанияның бастамасы бойынша мынадай жағдайларда: жолаушы әуе кемесінің ұшуы алдында қарап тексеруден бас тартқан, егер жолаушы алкогольдік, есірткілік, уытқұмарлық масаң күйде болса, жолаушының өзінің денсаулығына немесе әуе кемесінің бортындағы адамдардың қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін жолаушы әуе кемесінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіретін іс-әрекеттер жасаған жағдайларда біржақты тәртіппен тоқтатылады қолайсыздық, сондай-ақ жолаушылардың әуе кемесінің бортындағы өз міндеттерін орындамауы.

Егер мен рейске кешігіп қалсам не істеуім керек? chevron

Егер сіз рейске тіркелмесеңіз, ұшақтың отырғызуына келмесеңіз және ұшып кетпесеңіз, бұл ретте авиакомпанияға кешігу туралы хабарламай, билет шеңберіндегі барлық келесі ұшулар, әдетте, жанып кетеді.

Егер сізде тіркелу болса, бірақ сіз қонуға кешігіп қалсаңыз, мысалы, әуежайда жоғалып кетсеңіз, сізге әуе компаниясының өкілдеріне хабарласуыңыз керек, олар сізге көмектесе алады: олар қонуға келмегені үшін айыппұл алып, басқа рейске қайта брондайды. Егер тариф ережелері мүмкіндік берсе, билетті айырбастауға немесе тапсыруға болады. Тариф туралы ақпарат әдетте маршрут түбіртегінде көрсетіледі.

Саяхатты жоспарлау кезінде есіңізде болсын:

  • Әуежайда тіркелу кесте бойынша ұшуға 2-3 сағат қалғанда басталады және 40-60 минут қалғанда аяқталады.
  • Онлайн-тіркеу әдеттегіден ертерек аяқталады-ұшуға дейін 45-90 минут бұрын.
  • Ұшаққа отырғызу 15-30 минутта аяқталады.
  • Авиабилетте ұшу және ұшып келу уақыты жергілікті.