Кіру

Басты бет >
Шымкент қаласындағы әуежайды пайдалануды шектеу туралы ақпарат

06/05/2022

Соңғы кездері әлеуметтік желілер мен кейбір БАҚ-та сенімсіз ақпаратқа негізделген жарияланымдар жиілеп кетті. БАҚ өкілдерін азаматтық авиацияға қатысты сұрақтарыңыз болса бізге хабарласуға шақырамыз, сауатты түсініктеме беруге дайынбыз.

Осыған орай, Қазақстанның авиациялық әкімшілігі Шымкент әуежайында қолжетімді ұшу қашықтығын қысқарту қажеттілігі туралы жедел шектеу қабылданғанын хабарлайды.

«Қазақстанның Авиация әкімшілігі» АҚ 2022 жылғы 25 сәуірден 27 сәуірге дейінгі кезеңде «Шымкент» аэродромында 2021 жылғы қазанда аэродромды пайдаланушыға берілген геодезиялық түсірілімді жаңарту талабымен тексеру туралы нұсқаманың сақталуын тексеру мақсатында жоспардан тыс тексеру жүргізді. аэродром аймағындағы кедергілер. Аудит қорытындысы бойынша 2021 жылы жаңадан салынған бірқатар тұрғын үй нысандарының жергілікті атқарушы органдарға бірнеше рет жолданған өтініштері мен нұсқауларына қарамастан, Шымкент әуежайындағы рейстерге әсер ететіні анықталды. Осыған байланысты ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету және азаматтық авиация саласындағы заңнама талаптарын сақтау мақсатында әуеайлақ пайдаланушысына 101 магниттік айдармен қолда бар ұшып көтерілу қашықтығын қысқарту қажеттігі туралы инспекциялық ұйғарым шығарылды. бұрын есепке алынбаған объектілер туралы мәліметтерді жариялауды, сондай-ақ объектілерді жарықтан қорғауды қамтамасыз етуді талап ете отырып, кедергісіз жолақты жою арқылы.

Сонымен қатар, Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігінің Азаматтық авиация комитеті мен Қазақстанның Авиация әкімшілігі ҰҚЖ-да тұрғын үй құрылыстарының әсер ету мәселесін шешу үшін ұшу-қону жолағын ұзарту және табалдырықты ауыстыру қажеттілігі туралы мәселені көтерді. әуежайға тікелей жақын жерде.

Айта кету керек, әрбір әуе кемесінің белгілі бір ұшу өнімділігі сипаттамалары (LTH) бар, олар туралы ақпаратты ұшақ өндірушісі береді. Әуе кемесінің дәл осындай қауіпсіз жұмысы өнімділік сипаттамаларының шегінде ғана мүмкін болады. Әуе кемесінің ұшып көтерілу қашықтығы ұшу сипаттамаларының бірі болып табылады, ол әуе кемесінің ұшып көтерілу нүктесіндегі ҰҚЖ деңгейіне қатысты бастапқы нүктеден 10 м биіктіктегі нүктеге дейінгі көлденең қашықтықты білдіреді. Ұшу қашықтығының соңында 10 м-ге көтерілгеннен кейін әуе кемесі көтерілуді жалғастырады, ол қолда бар объектілерді жеткілікті тік қашықтықта, оның ішінде әуе кемесінің сыни қозғалтқышы істен шыққан жағдайда өткізетіндей болуы керек. Ұшу алдында экипаж ұшу қашықтығына әсер ететін барлық факторларды – әуе кемесінің салмағын, аэродромның биіктігін, еңістерді, температураны, желді, ҰҚЖ жай-күйін (шалшық, су және (немесе) мұздың болуы) ескереді. Әуежай қамтамасыз ете алатын ұшып көтерілу қашықтығы (басқа жағдайда қол жетімді ұшу қашықтығы) ҰҚЖ-ның нақты ұзындығымен және бос жолдың ұзындығымен (бар болса) анықталады.

Шымкент әуеайлағындағы өрмелеу беті ұшу-қону жолағының соңынан 150 м қашықтықта орналасқан және жоғары қарай еңісі бар таза жолдан кейін бірден басталады. Таза жол жойылғандықтан және, тиісінше, WFD азайғандықтан, бастапқы көтерілуді әуе кемелері 150 м ертерек орындауы керек, бұл әуе кемесінің объектілерді басып өтетін биіктігін арттырады және тіпті сыни апат жағдайында ұшуды қауіпсіз етеді. қозғалтқыштың істен шығуы.

Қол жетімді қашықтықты қысқарту, ұшу қауіпсіздігін жақсартумен қатар, шын мәнінде, Шымкент әуеайлағындағы пайдалану процедураларына ғана әсер етеді, мысалы, әуе кемелерінің көбірек түрлері таксомотор жолының қиылысқан жерінен емес, ұшып-қону жолағының соңынан көтеріледі. Ұшу-қону жолағы, бұл ұшақты таксиге қою үшін аз уақытты қажет етеді. B747 сияқты ұзақ ұшу қашықтығы бар ұшақтар үшін WFD әуе кемесінің өнімділік сипаттамаларына сәйкес болуы үшін пайдалы жүктемені азайту арқылы ұшу салмағын шектеу қажет болады.

Бұл шектеу барлығына қолжетімді және Notam арқылы авиакомпанияларға жіберіледі. Әуеайлақ операторы бұйрықты орындау үшін тиісті шаралар қабылдады, NOTAM жарияланды.

Азаматтық авиацияда күн сайын жүздеген Нотам хабарламалары шығарылады, шын мәнінде олардың мыңдағаны белсенді. Айта кету керек, ұшу қауіпсіздігі әлеуметтік желілер арқылы қамтамасыз етілмейді, бұл өз ісінің кәсіби маманы болып табылатын бірнеше (ондаған) мың мамандардың қажырлы еңбегі. «Сарапшы дегендердің» сенімсіз басылымдары жұртшылықты адастырып, отандық авиацияға деген сенімін жояды. Авиакомпаниялардың, әуежайлардың және басқа да авиациялық кәсіпорындардың барлық қазақстандық қызметкерлері ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін барын салуда. Және бұл бағытта ОАО мен ААҚ тарапынан жүйелі жұмыстар жүргізілуде.

NOTAM – извещение, рассылаемое средствами электросвязи и содержащее информацию о введении в действие, состоянии или изменении любого аэронавигационного оборудования, обслуживания и правил или информацию об опасности, своевременное предупреждение о которых имеет важное значение для персонала, связанного с выполнением полетов.