20/03/2020
Қаңтардағы тұрақсыздық туралы жазу туралы осы өтінішті алған кезде, біз күнделікті өмір салтымызды айтарлықтай тұрақсыздандыруға әкелетін вирустық індетке тап боламыз деп кім ойлаған. Бүгінде көптеген елдерде төтенше жағдай енгізіліп, шекаралар жабылған.
Әуе көлігінің біздің және жаһандық экономикадағы рөлі қандай және біз өз саламыздың көшбасшылары ретінде жаһандық саяхаттың әсерін қайта қарастыруымыз керек пе?
Вирус өте қарапайым, бұл көптеген жылдар бойы белгілі және осы түрдегі індеттерге жауапты штамм. Соның бірі – бұрын авиация саласына әсер еткен SAR вирусы. Мұндай вирустар өте оңай, көбінесе ауа тамшылары арқылы беріледі және қазіргі уақытта Ковид 19 деп аталатын бұл штамм өте жоғары таралу жылдамдығына ие. Дәл осы қарапайымдылық оны бақылауды қиындатады, өйткені вируспен жанасу немесе түшкіру немесе жөтелге жақын болу арқылы физикалық байланыс оны беруі мүмкін. Бақытымызға орай, оның өлімі төмен: адамдардың 80% -ы көп белгілерді сезінбейді, 20% -ы ауырады және 3% -ы тәуекелге ұшырайды. Дегенмен, вирус медициналық қызметтердің жұмысын айтарлықтай қиындатады және бұл қайғылы салдарға және бұл көрсеткіштің өсуіне әкелуі мүмкін. Дәл осы мәселені біз қазір қатаң бақылау шараларын енгізу арқылы бақылауға тырысамыз.
Мәселе болып көрінетін екі фактор бар: вирустың таралу қарқыны, ол медициналық топтарды басып алады, өйткені көптеген адамдар бір уақытта ауырып қалуы мүмкін және медицина қызметкерлерінің алаңдаушылығын тудыратын екінші мәселе. вирустың мутацияға ұшырау және жаңа штаммдарды шығару қабілеті, олар жасалған кезде вакциналарға төзімді болады.
Бұл жағдай әуе қатынасына қалай әсер етеді?
Халықаралық саяхат, өмірдегі көптеген басқа нәрселер сияқты, қазір көптеген адамдар үшін нормаға айналды. Әл-ауқаттың артуы және тарифтердің төмендеуі қазір әлем халқының едәуір бөлігіне салыстырмалы түрде арзан әрі жиі сапарларға қол жеткізуге мүмкіндік берді. Планетада ұшақтар ұшпайтын жерлер аз қалды, сондықтан әдетте ұсталатын жеңіл індет өте тез жаһандық пандемияға айналуы мүмкін. Инфекцияны тасымалдаушылар бірнеше күн бойы жұқтырғанын білмеуі мүмкін екенін ескерсек, оның алғашқы белгілерін анықтау қиын және адам саяхат кезінде білмей вирусты таратуы мүмкін.
Әуе қатынасы салыстырмалы түрде ыңғайлы, бірақ кең емес. Егер жұқтырған адам кең фюзеляжды реактивті ұшақтың эконом-класындағы орындықтардың орталық қатарында отырса, жұқтыру жолдары айтарлықтай маңызды болуы мүмкін. Көрші жолаушыларға қол тигізуден, тамақтанатын ыдыстарды және борттық дәретханаларды пайдаланудан аулақ бола алмайды, мұның бәрі вирустың байқалмай қалуына және басқа жолаушының алып кетуіне мүмкіндік береді. Біз кемелерде көргеніміздей, жақын оқшаулау - бұл вирусты жұқтыру үшін өте жақсы орын.
Межелі жерге келгеннен кейін адамдар күн сайын көп бетпе-бет байланыс жасайды, бұл инфекцияның таралуына көбірек мүмкіндіктер жасайды. Мұның бәрі вирустың бізден және біздің әлемнен бірнеше күн бойы жасырыну қабілетінен туындайды. Авиация саласы үшін тамаша дауыл, жанартаулар, ауа-райы, соғыстар, терроризм және т.б. сияқты жойқын оқиғалардың ортасында.
Тұрақсыздықты тежеу
Тұрақсыздықты басқару екі қадаммен жақсы орындалады. Тұрақсыздану көзін жойып, қалпына келтіруді бастаңыз.
Вирустың таралуына байланысты біраз уақыт біздің авиациялық индустриямыз қатты салданатыны анық, бірақ оны болдырмау үшін жергілікті аймақтардан тыс барлық сапарлар кем дегенде 42 күн мерзімге тоқтатылуы керек еді. Бұл сөзсіз, рейстердің біраз уақытқа тоқтауы мүмкін дегенді білдіреді. Менің өз аймағымда Қытай, Иран және Корея сияқты елдерге рейстер 3 айға шектелген немесе тоқтатылған. Бұл вирусты инфекция ошақтарында локализациялауға және оның жаһандық деңгейде таралуын тоқтатуға көмектеседі.
Ұшу алдындағы скрининг көмектеспейді, себебі ол алдын ала жұқтырған немесе вирусты тарата алатын симптомсыз адамдарды анықтамайды. Бұл айтқаннан гөрі оңай. Өйткені, бұрын көргеніміздей, саяхаттың тоқтатылуы көптеген адамдар саяхаттаудың жаңа жолдарын табады, вирустың карантиндік аймақтан шығуы үшін бір ғана жұқтырған адам қажет. Бұл Қытайда, Кореяда және қазір Италияда байқалатындай орталық реакцияларға серпін беруге мүмкіндік береді.
Әуе компаниясы үшін бұл апат болуы мүмкін. Өйткені қалпына келтіру ұзаққа созылады. Инфекцияны локализациялаудан кейін саяхатты қалпына келтіру үшін біраз уақыт қажет. Инфекция деңгейін төмендету жеткіліксіз, саяхатты қалпына келтіру үшін белгілі бір уақыт ішінде нөлдік инфекция болуы керек. Сонда да вирустың серпілістері және жаңа ошақтардың пайда болуы мүмкін, локализация қайтадан қажет болады. Және бәрі қайтадан болады. Вирус қайталанбауы үшін көп жұмыс істеу керек.
Барлығы қайтадан жұмыс істей бастағанда, біз өз ісімізге қайта оралуымыз керек. Тыйым салынғаннан кейін ұшуға қайта оралу жаңа тәуекелдерді тудырады, сондықтан экипаждарды қайта даярлау үшін тренажерларға сұраныс жоғары болады. Өнеркәсіпті бір күнде қалпына келтіре алмаймыз, дағдарыс өтеді, жұмысымызға қайтамыз, бірақ жұмысқа қайта оралу үшін уақыт керек. Реттеуші мен авиация саласына ауыр жүк түседі. Саланы қалпына келтіру үшін бірлескен күш қажет.