Кіру

Басты бет >
Авиациялық әкімшілік Қазақстандық авиациялық стандарттарды жетілдіруде

05/01/2020

НҰР-СҰЛТАН – Қазақстанның авиациялық әкімшілігі (АӘК) 20 тамызда техникалық бақылау мен қадағалауды бастады. 1, екі жыл ішінде еліміздің авиациялық ережелерін жаңартады. Қазақстанның Азаматтық авиация басқармасының (CAA) бас директоры Питер Гриффитс The Astana Times газетіне берген сұхбатында оның жұмысының егжей-тегжейлері туралы айтты.

«AAK-тың мақсаты - үкімет жүргізетін барлық реттеуші қызметті алып тастау және барлық авиакомпанияларды бақылау, олардың жоғары халықаралық стандарттарға сәйкес жұмыс істеуіне көз жеткізу, барлық әуежайларды және бізге қажет басқа тетіктерді келтіру. халықаралық әуе компаниялары кіруі үшін », - деді ол.

Тұңғыш Президент Нұрсұлтан Назарбаев 2015 жылы ұсынған «100 нақты қадам» Ұлт жоспарында 68-қадамда авиация саласын мемлекеттік реттеудің британдық үлгісіне көшу көрсетілген. Бұл өзгеріс Халықаралық азаматтық авиация ұйымының (ИКАО) білікті инспекторларға қойылатын талаптарын орындауға және оның 80 пайыздық қауіпсіздік мақсатына жетуге мүмкіндік береді.Ұлыбритания. Civil Aviation Authority International (CAAi) мен AAK қазан айында келісім жасасты. 7 британдық азаматтық авиацияны реттеу моделіне көшуде техникалық көмек көрсету үшін Лондонда. Соңғы бір жарым жылда Азаматтық авиация комитеті азаматтық авиацияның негізгі заңнамасына тиісті түзетулер әзірлеп, енгізді.

«Біз Қазақстанда реттеу жүйесін салаға қарай серпінді ету үшін өзгертуге, сонымен қатар оны жаңғыртуға тырысамыз. Көптеген елдер бірнеше бөлек агенттіктер құрған кезде мұны жасады. Біріккен Корольдік бұл жағынан көшбасшы болуы мүмкін. Сондықтан Қазақстан да солай істеуге шешім қабылдады», - деді Гриффитс.

Айтуға оңай, орындау оңай емес, деді ол. Қазақстанда үлгі ретінде пайдаланатын ААК ұйымы жоқ болғандықтан, оны құруға тырысуда. Агенттік Біріккен Корольдікте және Еуропада қолданылатын барлық жұмыс тәжірибесін енгізуге және сонымен бірге технология мен жұмыс тәсілдерін жаңартуға тырысады.

«Бізге реттеушіні құруға шамамен алты ай қажет. Мен өз мансабымда мұны екі рет орындадым. Реттеушіні іске қосу үшін көп уақыт қажет. Мен соңғы рет Еуропалық комиссия үшін жасадым; Мен 31 елді қадағалайтын өнімділікті сараптау органының төрағасы болдым. Біз орнатқан реттеуші бар еді және ол бізге алты жылға жуық уақытты алды. Мұны біз екі жылдан кейін жасауымыз керек, өйткені Президент Федералдық авиация әкімшілігіне (FAA) Нұр-Сұлтаннан Нью-Йоркке ұшу мүмкіндігін беретін 1 санат мәртебесін алғысы келеді. Ол үшін біз барлық ережелерді жетілдіруіміз керек, бірақ ол 2021 жылға дейін уақытты белгіледі. Бұл біз үшін өте қиын міндет, бірақ біз онымен жұмыс істеп жатырмыз», - деп қосты ол.

Болашақта AAK Халықаралық авиациялық қауіпсіздікті бағалауға (IASA) FAA 1 санатына өтініш беруді жоспарлап отыр, яғни елдің азаматтық авиация органы ИКАО стандарттарына сәйкес келеді және оның сертификатталған әуе тасымалдаушылары Америка Құрама Штаттарында қызметтерді ұсына алады, сондай-ақ американдық серіктестерді кодты пайдалана алады.

Әкімшілік процесті жылдам аяқтауы керек болғандықтан, ол дұрыс адамдарды алуды өзінің негізгі активі ретінде қарастырады.

«Сіз біз сұраған нәрседен жоғары және одан да жоғары жұмыс істеуге дайын адамдарды алуыңыз керек. Олар сондай-ақ өте жаңашыл болуы керек. Мен құны төмен саладан келдім; Мен Еуропадағы арзан трансформацияның бөлігі болдым, мен EasyJet бөлігі болдым. Бізге сол мақсатқа жетуді сұрады, бірақ тезірек және арзанырақ. Жүйені түрлендіру, жаңа жүйелерді құру, жұмыс істеудің жаңа тәсілдерін құру – мен шамамен 30 жыл бойы айналысып келе жатқан нәрсе. Екіншіден, сіз адамдарды дұрыс оқытатыныңызға, олар өздеріне қажетті барлық материалдарға қол жеткізе алатындығына көз жеткізу, сондықтан олар өздігінен талдау жасай алады», - деді Гриффитс.

Ол қазақстандық әуе компанияларымен жұмыс істеу өте жақсы тәжірибе болғанын атап өтті. Ол еуропалық стандарттар бойынша жұмыс істейтін «Эйр Астананың» жұмысын жоғары бағалады, сондықтан оны басқару қиын емес. SCAT және Qazaq Air сияқты басқа авиакомпаниялар әртүрлі деңгейде, бірақ барлығы бірдей ортақ мақсатқа жұмыс істейді.

«Біз реттеуші қауымдастықтың бізге олардан не қажет екендігі туралы білім беру үдерісінен өткен кезде, біз оны олардың (әуе компанияларының) талаптарына бейімдей аламыз. Олардан оңды жауап алып жатырмыз. Бізде әуежайлардан өте жақсы байланыс бар. Бірінші мәселе Қостанай болды. Біз олармен жұмыс істедік және мүмкіндігінше икемді болуға тырыстық, мүмкіндігінше тезірек жұмыс істеу мүмкіндіктерін беруге тырыстық, бірақ әлі де стандарттарды сақтаймыз », - деді ол.

Ол сондай-ақ «Эйр Астана» әуе компаниясының Boeing 737 ұшақтарын сатып алуына қатысты жағдайға тоқталды.

«Эйр Астана ештеңе сатып алған жоқ; ұшақтар сертификатталған болса, болатынын айтты. Boeing осы ұшақта өздерінің беделіне қауіп төндірді; олардың бір ғана мүмкіндігі бар. Егер осы ұшақтардың бірі апатқа ұшыраса, бұл Boeing-тің соңы болады. Олар бұл қателікті қайталайды деп ойламаймын», - деді Гриффитс.

Қазақстанның тізілімінде 893 ұшақ бар, олардың көпшілігі кеңестік мұра болып табылады, деді ол. Әскери рейстерді есептемегенде, Қазақстанның әуе кеңістігінде күніне 755-тен астам және айына 15 мыңнан астам рейс орындалады. Авиация айтарлықтай дамыған, бірақ әлі де апаттар бар, соның ішінде соңғы желтоқсанда Алматы маңындағы Bek Air әуе компаниясы. 27, ал AAK міндеті - оларды нөлге дейін төмендету.