Кіру

Басты бет >
Авиацияда тұрақты дамуды қамтамасыз етудегі үкіметтердің стратегиялық рөлі

05/09/2022

Грециядағы Родос аралында ATN және Грек авиациялық қоғамы ұйымдастырған жазғы Авиациялық форум өтті. Іс-шараға авиация саласының көшбасшылары, ғылыми топтардың және қатысушы елдер үкіметтерінің өкілдері қатысты. Форумда Covid-19 пандемиясы жағдайында авиацияның экологиялық мақсаттарын іске асыруға байланысты мәселелер талқыланды.

Отырысты ACI World бас директоры Луис Фелипе де Оливейра және IATA Басқарушылар кеңесінің төрағасы Мехмет Нане ашты. Өз баяндамаларында олар саланың экологиялық мақсаттарына, үкіметтердің оны реттеуге қатысуына және жаңа технологиялардың авиация болашағына әсеріне назар аударды.

Lufthansa Басқарма мүшесі доктор Майкл Керклох модератор болған көшбасшылар сессиясы барысында авиацияның экономикалық дамудың және әсіресе туризмнің қозғаушы күші ретіндегі рөлі, сондай-ақ ICAO CORSIA тетігінен тыс іс-қимылдардың теріс салдары атап өтілді.

Пандемия кезінде келтірілген қаржылық шығындар мұнай бағасының жақында көтерілуімен бірге әуе көлігі үшін улы комбинация жасайды, бұл инновациялық бастамаларды қажет етеді. Жаңа технологиялар экологиялық және экономикалық проблемаларға инновациялық жауаптар бере алады.

Тұрақты дамудың әлеуметтік негізі де танылды, өйткені әуе көлігі ең алдымен адамдарға арналған сала болып табылады.

Форумда Қазақстанды "Қазақстанның авиациялық әкімшілігі" АҚ Бас директоры Каталин Раду мырза таныстырды. Ол үкіметтердің ИКАО-ның Тұрақты даму саласындағы күн тәртібін іске асыру үшін ұлттық нормативтік-құқықтық базаны құрудағы шешуші рөлін атап өтіп, іс-шараға қатысушыларды Қазақстандағы соңғы оқиғалар және оның Орталық Азия өңіріндегі жетекші рөлі туралы хабардар етті.

2019 жылы Азаматтық авиацияның уәкілетті ұйымы ретінде ҚАӘ CORSIA пилоттық және бірінші кезеңіне өз еркімен қатысатынын жариялады. 2022 жылғы тамызда ҚАӘ-те сала тап болып отырған проблемаларды шешу және Қазақстанның қол жеткізген прогресін қолдау үшін орнықты даму жөніндегі арнайы департамент қайта құрылды.

Қазақстандық авиакомпаниялардың CO2 шығарындыларының көлемі 2019 жылы 832 026 тоннаны, 2020 жылы – 315 805 тоннаны, 2021 жылы – 346 006 тоннаны құрады.

Қазіргі уақытта заңға тиісті түзетулер енгізу бойынша белсенді жұмыс жүргізілуде. Әсерді талдау ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігімен келісілді және одан әрі бекіту үшін ААК-не жіберілді.

Қазақстанның верификация қауымдастығы corsia жүйесін жақсы түсіну үшін қазақстандық операторлар мен верификация органдары үшін CORSIA ерікті оқытуын ұйымдастыруды жоспарлап отыр. ҚАӘ халықаралық рейстерді орындайтын авиакомпанияларды ақпараттандыру үшін көмекші орган ретінде әрекет етеді.

Авиациядан көмірқышқыл газының шығарылуын азайту құралдарының бірі тұрақты авиациялық отынды ішінара енгізу болып табылады. Тұрақты авиациялық отынды (SAF), сондай-ақ құрамында көміртегі төмен авиаотынды (LCAF) және басқа да неғұрлым таза энергия көздерін зерттеуді, әзірлеуді және енгізуді саяси құралдардың көмегімен көтермелеген жөн.

Қазақстан аймақтағы Safa/LCAF негізгі өндірушілерінің бірі болуға және авиация саласын декарбонизациялауда жетекші рөл атқаруға үлкен әлеуетке ие.

Қазіргі уақытта ҚР Экология, геология және табиғи ресурстар министрлігімен, "Жасыл Даму" АҚ, Қазақстанның сауда және интеграция министрлігі жанындағы Ұлттық аккредиттеу орталығымен және авиациялық сектордағы шығарындыларды бақылауға қатысты қажетті зерттеулер жүргізуде қолдау көрсетуге және стандарттар мен заңнаманы үйлестіруге қатысты Қазстандарт арасында келіссөздер жүргізілуде.

Форумға қатысушылар Қазақстанның қол жеткізген прогресін құптап, ҚАӘ-ін өңірдегі авиацияны тұрақты дамыту саласындағы ИКАО күн тәртібін ілгерілетуде және іске асыруда жетекші рөлді сақтауға шақырды.

Алдағы ИКАО Ассамблеясы барысында Қазақстанның ұстанымдарын өзара қолдауды қамтамасыз ету үшін жақын арада тиісті мүдделі тараптармен көптеген талқылаулар өткізілетін болады.